Anti Aging

Anti Penuaan Bukan Bermaksud Tak Tua

Bila sebut awet muda atau lambat tua, ia bukan bermakna tak jadi tua.

Tua memang benda semulajadi dalam hidup kita.

Setiap hari pun kita akan tua lebih satu hari dari semalam.

Cuma kita boleh pilih, nak tua dalam keadaan cergas macam masa muda, atau nak tua dalam keadaan sakit sana sini.

image

Kalau nak tahu, orang di Jepun kebanyakannya tua sampai ke usia 90 tahun ke atas, dan kekal cergas!

Kami masa di Jepun selalu jumpa atuk nenek yang boleb panjat bukit lagi laju dari kami, boleh berjalan kaki dengan ligat.

Jadi tak mustahil kalau kita tua nanti, tapi dalam keadaan cergas dan ligat.

Ubah mindset kalau tua, mesti sakit datang.

Penyakit Penuaan

Tua ni ada penyakit tersendiri. Mat saleh panggil Aging.

Penyakit tua ini terjadi sebab sel dah rosak dan tak dapat bekerja dengan betul.

Almaklum lah, sel dah berusia dan tidak di maintain dengan baik.

Contoh penyakit tersebut adalah sakit kencing manis, sakit jantung dan kanser.

Repair Sel Rosak

Untuk elak penyakit-penyakit macam ni, antara langkah pencegahan terbaik, adalah dengan maintain sel kita.

Salah satu cara bagus untuk maintain kecergasan sel adalah dengan mengamalkan supplement anti Aging.

Contohnya seperti Vivix.

Supplement ini bukan tak kasi kita tua, tapi ia bantu repair sel dan badan kita kat mana yang rosak, dan maintain bahagian dalam body.

Konsisten dengan Vivix, insya-Allah kita boleh tua dalam keadaan sihat dan cergas.

Harga sebotol Vivix adalah RM 475.

Whatsapp 0194773457 untuk order.

Khadeejah Hasmad
Shaklee ID: 858755

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *