Uncategorized

Atasi rambut gugur semasa pantang

Rambut gugur ni boleh jadi masa pantang banyak gugur, atau memang kita jenis rambut selalu gugur sampai bersepah lantai. Dulu saya memang jenis rambut selalu gugur, tak pasti lah kenapa.

Rambut gugur pun boleh di atasi dengan pemakanan supplement tau. Boleh amalkan zinc untuk atasi rambut gugur 😀 Alhamdulillah sekarang dah takde masalah rambut gugur. Tak lah bersepah rumah asyik nak kena vacuum je.
Zinc Shaklee ni bukan takat bagus utk rambut gugur, tapi ada banyak kegunaan termasuk lah untuk kecantikan wajah (buat bedak zinc pun bagus utk kasi hilang hitam kat muka), untuk rawat luka selepas pembedahan atau luka dalaman untuk ibu yang bersalin, untuk kesuburan suami bagi lelaki dan baaaanyak lagi.
Sebotol zinc ada 120 biji tablet. Harga RM 33
Poslaju ke semenanjung RM 6
Poslaju ke Sabah Sarawak RM 10

 

Utk order, boleh ikuti 3 langkah mudah berikut:
1. Bank in ke bank berikut (dibwh nama Khadeejah Hasmad)
Maybank (164490176487) ATAU
2. Bukti pembayaran:
ATAU
SMS/WhatsApp 0194773457
3. Maklumkan detail berikut via email atau SMS atau WhatsApp
– Nama Anda
– No HP anda
– Alamat utk Penghantaran
– Email address anda utk sy maklumkan cara makan dan tips ^_<
Khadeejah Hasmad

admin-ajax.php

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *