Ostematrix

Atasi Sembelit Dengan Ostematrix Shaklee

Saya masih teringat waktu pantang anak pertama, waktu tu saya rasa sembelit paling teruk sepanjang hidup. Memang tak sangka sungguh. Tapi masa tu belum berkenalan dengan Shaklee

Bayangkan kalau masuk bilik air, kena duduk lama,  nak meneran satu hal pulak. Saya memang banyak minum air, siap buat jus prune, pun tak berjaya. Oh tak sanggup rasanya nak hadapi pengalaman tu.

Alhamdulillah semasa saya berpantang anak kedua, saya berpantang sepenuhnya dengan Shaklee. Masa ni lah saya tahu yang Ostematrix bagus untuk melembutkan najis, sekaligus buat kita langsung tak sembelit.

Ostematrix

Bukan saya sorang je tau yang berpengalaman gini. Meh saya kongsikan pengalaman kawan-kawan saya bersama Ostematrix 😀

Pengalaman Kak Roe, pemilik blog comel Pengedar Shaklee Perak semasa pantang:

image

 

Pengalaman Nini:

image
Pengalaman seorang lagi kenalan yang berjaya atasi masalah sembelit:
image

Ostematrix mengandungi Magnesium yang bertindak melembutkan najis. Bila najis lembut, senang lah nak membuang, kan? Untuk kesan yang lebih optimum, boleh amalkan sekali Alfalfa.

Alfalfa ni bagus untuk melawas dan menyahtoksik tubuh kita 😀

Ostematrix sebotol hanya berharga RM 61 untuk 120 biji 🙂
Alfalfa pula berharga RM 53 untuk 330 biji

Kedua jenis Vitamin ini boleh diambil oleh semua golongan termasuk ibu, lelaki dan warga emas.

Bonus untuk ibu menyusu, susu bertambah banyak sebab Ostematrix dan Alfalfa ni “milk booster”. Tapi kalau anda bukan ibu menyusu, jangan risau, susu tak datang. Susu hanya akan banyak kalau kita perah dengan kerap, “milk booster” hanya membantu dan bukan faktor utama.

Eksklusif hanya untuk yang buat belian dari saya, saya akan sertakan sekali cara makan Ostematrix yang betul dan berkesan untuk anda.

Hubungi saya untuk order sekarang!


[contact-form-7 404 "Not Found"]

Similar Posts

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *