Mata

Cara Hilangkan Floaters Tanpa Pembedahan

Floaters ini merupakan fenomena yang kita nampak benda terapung warna hitam atau putih.

Ada panjang, ada macam cincin, ada kelabu.

Ada seorang kawan kepada kenalan saya Nusaybah, kawan tu, mak dia ada floaters.

Tapi mak dia takut nak operate floaters.

Jadi Nusaybah cadangkan ambil Vivix dan Carotomax.

image

Kawan tu setuju dan dia mula pujuk mak dia makan Vivix dan Carotomax.

Vivix ni senang, bancuh je dalam air atau ambil dengan sudu je.

Alhamdulillah baru botol pertama, dah mula nampak perubahan.

Sekarang penglihatan mak kawan tu dah semakin jelas dan semakin baik.

Tak nampak dah tompok yang mengganggu penglihatan.

Yang lebih menarik, doktor kepada mak dia sendiri bagitau dah tak perlu jalani pembedahan floaters.

Alhamdulillah.

Beri Peluang Kepada Mak Anda

Kalau mak atau ayah anda pun ada Floaters, bagus cuba Carotomax dan 2 botol Vivix.

Beri peluang kepada mereka untuk sihat kembali.

Kalau beli Carotomax dan 2 botol Vivix tu, dah boleh daftar jadi ahli Shaklee secara percuma, dan terus dapat harga ahli yang lebih jimat.

Harga biasa RM RM 1,024.

Untuk order, boleh terus Whatsapp ke 0194773457

Khadeejah Hasmad
Shaklee ID : 858755

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *