ESP | Gastrik

Cara Hilangkan Gastrik Dengan Cepat

Gastrik bukan sakit perut biasa. Kadang-kadang boleh MC kita dibuatnya.

Cara untuk hilangkan gastrik dengan cepat adalah dengan bancuh 2-3 sudu besar ESP dan terus minum.

Insya-Allah cepat hilang gastrik.

Bagaimana ESP Hilangkan gastrik dengan cepat?

ESP adalah minuman berprotein yang boleh dibancuh bersama air masak atau apa-apa air kegemaran. Ia mengandungi protein yang akan membuatkan kita rasa kenyang lebih lama dan tak sempat lapar!

Berikut perkongsian Puan Dilla dari GBS yang sangat teruja dengan ESP yang menghilangkan gastrik dengan cepat.

Dilla kena gastrik dari darjah 4. Tiap-tiap tahun paling bnyk puasa dlm 2minggu je..puasa 3-4ari..gastrik dtg..pas tu tak puasa 2-3ari..mcm tulah tiap2 thn..

Bila gastrik dtg mesti nk muntah baru lega..pedih ulu hati jgn ckp le…

Hospital mana dilla tak pernah pergi??

Klg,ipoh,sg petani,tapah semua dilla pernah pergi sbb sakit sgt tak tahan. mkn ubat pula..mcm2 dh mkn..gamat, susu kambing, ubat itu..ubat ini..minyak ini..minyak itu..tp tak baik2 juga..makan pun tak boleh silap. kalau mkn benda berangin..siap le!!!

cara menghilangkan gastrik dengan cepat
Bukan Puan Dilla 😛

Sakit smpai nangis2..

Tp utk pertama kalinye..thn ni dilla berpuasa dgn shaklee..Alhamdulillah dilla baru tinggal 8hari sbb period sahaja!dilla juga menyusukan anak..Alhamdulillah dgn izin dr Allah dilla masih bertenaga, dah 10hari berpuasa tanpa ada tinggal pun sbb sakit gastrik..syukur sgt.

So sesiapa yg ada gastrik elok sgtlah ambil ESP.bnyk sungguh kebaikan ESP ni!

Saya nak order ESP!

Harga satu tin ESP adalah RM 160 termasuk pos. 1 tin ini bertahan sehingga 2 bulan.

Untuk order, anda boleh hubungi saya di :

Khadeejah Hasmad

SMS/WhatsApp/Telegram : 019 477 3457

Shaklee ID : 858755

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *