Menopause | Vivix

Cerita Leya Hilangkan Simptom Menopause Selepas Pembedahan

Pembedahan itu adalah pembedahan buang peranakan.

Sedih..

Tapi nak buat macam mana, benda dah lepas.

Eh, ni bukan cerita pasal saya.

Tapi saja nak kongsi kisah benar tentang seorang wanita bernama Leya.

Dia kena kanser ovari.

Lepas kimoterapi kali ke-2, doktor terpaksa buang semua yang berkaitan dengan peranakan.

Kesan daripada pembedahan tu, doktor dah bagitau siap-siap, badan akan jadi macam orang tua sebab dah tiada period.

Memang betul lah, lepas pembedahan, dia hadapi kebanyakan simptom badan mula menjadi tua.

Sakit lutut, sakit pinggang, susah tidur, kebas, panas badan sampai tak tahu nak buat macam mana.

image

Doktor kata itu side effect menopause.

Leya susah hati sebab dia baru umur 27 tahun.

Macam mana nak buat ni?

Leya cuba amalkan Vivix.

Alhamdulillah nampak perubahan yang sangat positif.

Kurang dah lenguh badan.

Tapak kaki dah tak rasa menyucuk.

Paling seronok, Leya boleh solat berdiri. Sebab sebelum ni Leya nak solat pun susah sebab kaki tak boleh cecah lantai langsung.

Sekarang dah 3 bulan Leya amalkan Vivix.

Leya makin aktif. Alhamdulillah mak ayah Leya pun tak risau dan bertambah gembira tengok keadaan Leya sekarang.

Jika anda juga seperti Leya, terpaksa redha kerana peranakan dibuang, beri lah peluang kepada diri anda untuk teruskan hidup dengan aktif dan ceria.

Cuba lah Vivix. Ia pasti berbaloi – baloi!

image

Whatsapp 0194773457 untuk Vivix anda 🙂

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *