cara berhenti merokok
Merokok

Cara Cepat Untuk Berhenti Merokok Supaya Anak Tak Lemas Dengan Asap Rokok Suami

Sebelum kahwin dah janji nak berhenti merokok. Tapi janji hanya tinggal janji.

Kita punya lah dah cari macam-macam cara paling cepat berhenti merokok- siap belikan chewing gum, bagi motivasi bagai, tapi suami boleh pandang sebelah mata je!

Konon suami pujuk, lepas dapat anak, ok lah nak berhenti merokok.

Tapi sejurus lepas bersalin tu lah, suami mula petik lighter dan sedut asap rokok.

cara paling cepat berhenti merokok
Whaaattt??

Rimas tak?

Janji Tinggal Janji!

Tapi nak buat macam mana, dia suami kita dan kita dah jatuh cinta.

Memang syukur, suami tak merokok depan-depan anak, sebab tak nak anak belajar yang merokok itu baik.

Tapi bau rokok tu tetap melekat pada baju dan seluar suami selepas dia merokok.

Bila anak dah mula batuk dan asthma sejak terbau rokok pada baju suami, mesti kita dah tak tahan, kan?

Tu baru bau rokok, belum lagi sisa-sisa asap yang berkepul – kepul tu.

Takkan setiap bulan nak bawa anak jumpa doktor untuk nebulizer, walhal cara paling senang adalah dengan suami berhenti terus ketagih merokok tu.

cara berhenti merokok
Meruntun hati seorang ibu :'(

Sedih dan sayu lah tengok anak menangis meraung-raung setiap kali sesi nebulizer.

Hancur hati seorang ibu.

Macam Mana Nak Buat Ni?

Suami ketagih merokok tapi anak jenis tak boleh dekat dengan perokok tegar..

Ramai orang yang berusaha berhenti merokok cakap, bila nak berhenti ni, mula lah badan menggigil-gigil, rasa demam seram sejuk dan macam-macam lah.

Itu yang suami takut sangat tu.

Dah tu, belum cuba, mana kita nak tahu, kan?

Cara Paling Senang & Paling Cepat Berhenti Merokok

Tahukah anda, sebenarnya ada cara mudah yang boleh menyebabkan si dia berhenti merokok dengan rela hati ni.

Cukup sekadar memasukkan 1-2 sudu Vivix ke dalam minuman suami, atau buat ribena dan masukkan dalam minuman suami.

cara berhenti merokok dengan cepat

Perhatikan dalam masa seminggu je, insya-Allah suami dengan rela hati buang dan loya bila tengok rokok.

Bila kita merokok, deria bau dan deria rasa kita rosak. Itu yang jadi ketagih tu.

Vivix bantu betulkan semula (repair) kerosakan sel deria bau dan deria rasa supaya jadi normal semula.

Bila deria bau dan deria rasa kembali menjadi normal, perokok tegar akan mula bau asap rokok tu busuk dan rasa rokok tu meloyakan.

Syok kan?

Vivix ni alhamdulillah telah terbukti berkesan membantu ramai perokok menghentikan tabiat tak sihat ini.

Pakcik dalam video ni ada kongsi pengalaman dia dengan Vivix.

[youtube id=”63y35enT9XI” width=”600″ height=”340″ position=”center”]

Boleh juga baca testimoni Puan Farah yang memberikan suaminya Vivix untuk menghentikan tabiat merokok suaminya, dan Alhamdulillah ia berkesan!

” My Hubby dah tak boleh smoking dah.

Sesak dada walaupun sepam jer..

Tapi niat asal bagi Vivix nak suruh dia kurus dan tak cepat penat..

Tak sangka pulak tang rokok tu membantu..

Alhamdulillah!”

Amacam, teruja?

Harganya cuma RM 475 untuk sebotol Vivix. 

Hubungi saya untuk tips berjimat.

Sebelum anak anda sekali lagi sesak nafas hanya sebab bau rokok pada baju ayah dia, lebih baik lah bertindak sekarang.

Anak sihat, ayah nya pun tak lah buat benda bunuh diri sendiri, ye tak?

Boleh hubungi saya segera sekiranya anda nak sangat suami anda berhenti merokok demi kesihatan, kebahagian & masa depan anak anda.

♥ Khadeejah Hasmad ♥
SMS/WhatsApp : 019 477 3457
Shaklee ID : 858755

Similar Posts

11 Comments

  1. Hebat tu akak. cam doctor. tak sangka nikotin ade kat DNA. siap boleh buang nikotin kat DNA tuh. Tapi Cancer pun datang dari DNA. DNA adalah asal pembentukan sel dan menentukan fungsi sesuatu sel. Macam blueprint lah. Boleh hilang ke cancer klau minum vivix?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *