produk merawat luka csection dengan cepat
Berpantang

Cara Rawat Luka Csearian Dengan Cepat

Biasanya kalau sebut bersalin secara pembedahan atau csearian, perkara paling kita risaukan adalah luka di bahagian perut. Bila ianya akan sembuh sepenuhnya?

Kalau boleh semua ibu yang bersalin secara csection mahu luka tersebut cepat pulih, hilang ngilu dan hilang sakit.

Ada orang lepas bersalin csection, dah boleh bergerak macam biasa seolah-olah tiada apa berlaku. Tapi ada ibu, selepas pembedahan, nak duduk pun terketar-ketar.

Tapi jangan rasa rendah diri, sebab badan setiap individu adalah berbeza antara satu sama lain.

produk merawat luka csection dengan cepat

 

Ada banyak cara untuk cepat hilangkan luka csection sekaligus buat rasa tak sakit pada bahagian luka.

Hari ini saya nak kongsikan cara yang tidak berisiko dan insya-Allah selamat dengan mengamalkan Set Pantang Premium Shaklee.

Bukan apa, banyak kan kita dengar ibu yang makan pati ikan haruan atau gamat yang bila check dengan doktor, rupa-rupanya lapisan kulit dalam perut dah melekat antara satu sama lain.

Bukan itu sahaja, luka mungkin nampak baik tapi sakit masih terasa walaupun anak dah membesar.

Ada juga ibu yang luka nampak baik tapi ngilu masih terasa.

Set Pantang Yang Pulihkan luka csection dengan cepat

Set pantang yang saya nak kongsikan ini bukan lah jamu atau minyak, sebaliknya ia adalah supplement atau dikenali sebagai vitamin.

Semasa doktor bedah perut untuk keluarkan bayi, terdapat 7 lapisan kulit yang terpaksa di potong. 7 lapisan, banyak kan?

Bayangkan kalau jari kita luka pun ambil masa untuk pulih. Ini kan pula satu per satu lapisan sehingga 7 lapisan, dan di bahagian perut pula tu – bahagian yang aktif dan sensitif dengan pergerakan.

Set pantang ini mengandungi 3 botol Vivix.

cara hilangkan sakit luka csection dengan cepat
Vivix untuk bantu sembuhkan luka bersalin csection

Apa Itu Vivix?

Vivix adalah supplement/vitamin cecair yang pekat. Rasa Vivix adalah seperti rasa ribena yang kuat.

Vivix adalah lebih hebat dari Collagen untuk pulihkan luka. Ia mengandungi bahan semulajadi yang bantu rawat dan tutupkan semula luka dengan cepat.

Bahan semulajadi tersebut juga dikenali sebagai polifenol.

Mari saya kongsikan pengalaman 2 ibu yang bersalin secara csection dan Alhamdulillah pulih dengan cepat selepas amalkan Vivix semasa dalam pantang.

Pengalaman #1 : Luka Czer Puan Zati Cepat Kering

Saya bersalin secara pembedahan (czer) dan berpantang dengan Vivix. Best.

Saya mula ambil Vivix pada hari ke-5 sebab lupa bawa ke hospital. Alhamdulillah luka czer cepat kering dan tak rasa sakit pun.

Kali ini saya pantang sendiri dengan jaga seorang lagi anak. Alhamdulillah Vivix membantu. Syukur muka tak pucat, tak letih dan tak stress. Baby pun tak kuning dan susu sangat meriah.

– Puan Zati

Pengalaman #2 : Puan Amelia bersalin czer anak ke-6

Saya bersalin secara czer dan mula ambil Vivix semasa dalam pantang.

Hari kedua saya ambil Vivix memang rasa luar biasa. Saya dah boleh bangun dan terus berjalan. Hari kelima pula saya dah rasa sangat sihat.

Pergi klinik pun laju je jalan. Ibu-ibu czer lain pun hairan.

Alhamdulillah anak saya yang ke-6 ini langsung tiada jaundis. Memang berbeza dengan anak-anak lain yang saya tidak pantang dengan Vivix.

Sehari saya ambil sehingga 4 sudu Vivix. 3 botol habis dalam 40 hari.

– Puan Amilia

Cara Dapatkan Vivix Untuk Pantang Csection

Untuk persediaan berpantang, saya cadangkan ibu yang bakal czer untuk dapatkan 3 botol Vivix seperti Puan Amilia.

Vivix bukan sahaja bantu pulihkan luka dengan cepat, tetapi juga bantu ibu yang bersalin secara pembedahan untuk cepat pulih seperti biasa.

Jika anda pernah bersalin secara pembedahan dan bakal bersalin secara csection sekali lagi, saya memang sangat galakkan anda untuk dapatkan Vivix.

Sakit itu hanya kita sahaja yang tahu, kan?

Harga 3 botol Vivix adalah RM 1,500. Untuk lebih penjimatan, anda boleh hubungi saya terus seperti di bawah :

♥ Khadeejah Hasmad ♥
SMS/Whatsapp : 019 477 3457
(Atau klik terus untuk Whatsapp : www.wasap.my/60194773457)
Shaklee ID : 858755

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *