Bibir Kering

Cara Saya Hilangkan Bibir Kering Berdarah Sampai Tak Boleh Makan

Saya memang jenis bibir cepat kering.

Dah pulak tu, tak rajin minum air masak. Breastfeeding pulak tu.

Bertambah-tambah lah kering. Kadang tu memang luka.

Tapi takde ape lah, tak sakit sangat, ok je.

Bila kami ke Jepun, sekarang musim sejuk, bertambah-tambah lah kering bibir saya.

image
Gambar Google

Memang suami dah siapkan lip balm supaya bibir tak kering.

Tapi ada satu masa ni, kering sangat bibir saya, sampai jadi macam ada nanah pulak.

Dah bukan takat darah lagi ni.

Ya Allah sakitnya, Tuhan saja yang tahu.

Asal buka mulut nak makan je, mula lah sakit bahagian yang bibir kering berdarah tu.

Dah sapu lip balm pun, masih sangat sakit.

Dah minum berbotol air masak pun, masih tak hilang jugak.

Dah tu, tak tahan sangat, saya pi cari Herbal Blend, sapu tebal-tebal atas luka tu.

Lega sikit. Better lah dari lip balm.

Tapi kejap je lah.

Oleh kerana tak tahu nak buh apa lagi supaya luka nanah tu cepat hilang, saya ikhtiar, sapu je Vivix.

Kalau nak tahu, harga sebotol kecik Vivix ni RM 475

Saya menaruh keyakinan pada Vivix masa tu sebab saya tahu dia boleh repair badan kita sampai ke peringkat akar, iaitu sel.

Bibir pun ada sel dia tau.

image
Oh penyelamat!

Alhamdulillah memang Vivix antara vitamin wajib bawak travel.

Masa sapu Vivix tu, Ya Allah, pedihnya tak terkata.

Macam buh garam pulak kat situ.

Menjerit jugak lah.

Tapi Alhamdulillah, it gets better.

Luka mula tertutup. Yang kuning tu mula mengecut.

Alhamdulillah syukur.

Dalam 2-3 hari jugak sapu setiap malam. Sekali dengan kumur Listerine.

Alhamdulillah sekarang ni dah tak luka berdarah langsung.

Nak makan pun, syukur Allah izinkan makan macam biasa.

Vivix ni berbaloi beli sebab bukan takat hilangkan masalah bibir pecah kering berdarah, tapi jugak untuk pastikan kita sentiasa berseri dan awet muda.

Order Vivix hari ini, Whatsapp 0194773457 terus ya 🙂

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *