turunkan bacaan kolesterol
Kolesterol

Kisah Ethan Turunkan Bacaan Kolesterol Dalam Masa 2 Bulan

Kolesterol adalah lemak. Lemak adalah kolesterol. Memula dulu saya pun tak faham apa lah bezanya. Ni info dari Nutritionist Sarah.

Kolesterol ni bagus sebenarnya untuk penghasilan hormon dalam badan.

Tapi kalau banyak sangat, ia akan berkumpul dalam salur darah dan melekat kat organ dan seterusnya menghasilkan penyakit berbahaya seperti strok, sakit jantung, darah tinggi, etc.

Turunkan Bacaan Kolesterol

Biasanya pihak hospital akan bagi ubat untuk bantu turunkan bacaan kolesterol.

Shaklee juga ada supplement khas untuk bantu kawal dan turunkan bacaan kolesterol – Phytocol ST

kawal dan turunkan bacaan kolesterol
Phytocol Kawal Bacaan Kolesterol

Phytocol Kawal Bacaan Kolesterol

Phytocol mengandungi Fitosterol dari tumbuhan yang mempunyai struktur lebih kurang macam kolesterol.

Fitosterol ini akan bertempek kejap pada dinding usus untuk halang kolesterol daripada terserap ke dalam salur darah.

Kemudian ia akan angkut dan buang semua kolesterol yang terkumpul dalam usus, dengan Fitosterol pun keluar sekali.

Jom tengok video pendek ini tentang bagaimana Fitosterol menghalang kolesterol daripada diserap ke dalam salur darah.

[youtube id=”UjKjQ5N-Gnw” width=”600″ height=”340″ position=”video”]

Ada yang terlepas sikit, tapi Fitosterol boleh kawal supaya tak semua terlepas.

Yang terlepas tu, kita nyahkan menggunakan Omega Guard ūüėÄ

Perkongsian Bacaan Kolesterol Turun Dengan Phytocol

Berikut adalah perkongsian dari salah seorang pengamal Phytocol, iaitu Tuan Ethan Wang.

Beliau mula ambil bacaan kolesterol tanpa Phytocol pada 26 March. Bacaan kolesterol di catat 129 mg/dl

Dan bacaan seterusnya di ambil lebih kurang 2 bulan selepas konsisten Phytocol, iaitu pada 30 May. Bacaan kolesterol menurun kepada 101 mg/dl!

[alert-success]Untuk melihat perubahan bacaan kolesterol, sekurang-kurangnya kita memerlukan masa 30 hari kerana cycle kolesterol akan bermula semula selepas lingkungan sebulan.[/alert-success]

kawal turunkan bacaan kolesterol
Perkongsian Tuan Ethan Wang

Saya nak turunkan bacaan kolesterol!

Klik gambar di bawah untuk buat tempahan.

cara-turunkan-bacaan-kolesterol

 

‚ô• Khadeejah Hasmad ‚ô•
Shaklee ID : 858755

Similar Posts

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *