Cyst | ESP | Hamil

Benarkah Soya ESP Penyebab Cyst?

Cyst adalah sejenis seperti jerawat dalam badan kita. Ianya tidak bersifat kanser (non-cancerous) Ianya normal dan boleh ada di mana-mana di dalam badan, cuma untuk wanita yang selalu dengar adalah cyst di bahagian ovari. Kita tahu dalam jerawat mesti ada banyak kekotoran, kan? Kalau kita ada jerawat di muka, antara pantang-larangnya adalah jangan lah picit…

ESP | Gastrik

Cara Hilangkan Gastrik Dengan Cepat

Gastrik bukan sakit perut biasa. Kadang-kadang boleh MC kita dibuatnya. Cara untuk hilangkan gastrik dengan cepat adalah dengan bancuh 2-3 sudu besar ESP dan terus minum. Insya-Allah cepat hilang gastrik. Bagaimana ESP Hilangkan gastrik dengan cepat? ESP adalah minuman berprotein yang boleh dibancuh bersama air masak atau apa-apa air kegemaran. Ia mengandungi protein yang akan…

ESP

Wordless Friday – Kelebihan ESP Shaklee

Salah satu hot stuff Shaklee adalah ESP. Oleh kerana tajuk pun Wordless walaupun bukan Wednesday 😛 Maka, jemput click dan baca entry-entry berkaitan kelebihan ESP Shaklee seperti berikut: Kelebihan ESP Shaklee untuk ibu mengandung Kelebihan ESP Shaklee untuk ibu berpantang Kelebihan ESP Shaklee untuk ibu menyusu Kelebihan ESP Shaklee untuk kecantikan kulit Kelebihan ESP Shaklee…

ESP | Tips Kecantikan | Vitamin C | Vitamin E Complex

Rahsia Kulit Cantik Berseri Semulajadi

Biasalah kita orang perempuan, mesti suka kulit cantik berseri semulajadi. Surirumah pun suka nak tampil cantik tau. Sekurang-kurangnya bila tengok cermin tu, nampak berseri, boleh meningkatkan keyakinan diri 😉 Plus nak sentiasa tampil paling cantik depan suami. Dapat pahala ni 😀 Tapi macam mana kalau kita dah pakai pencuci muka brand paling mahal sekalipun, muka…

ESP | Gastrik

5 Makanan Kurangkan Sakit Gastrik

Gastrik atau sakit perut adalah bukan sakit perut biasa-biasa. Orang gastrik ni biasanya kena gastrik sebab skip makan, atau makan makanan yang terlalu pedas Gastrik ni sebab perut kita terlalu berasid. Jadi untuk neutralkan asid, kita perlu cari makanan yang bersifat sedikit alkali 🙂 5 makanan yang membantu mengurangkan sakit gastrik anda, termasuk: Pisang Pisang…

ESP

5 Tips Menghilangkan Loya Mengandung

Antara tanda-tanda awal kita tahu yang kita hamil atau pregnant adalah, rasa macam loya nak muntah. Kadang hanya dengan bau makanan je pun dah rasa loya. Loya ni kadang boleh buat kita muntah sampai rasa takde apa lagi yang nak dimuntahkan T_T Kira sampai hanya muntah air. Ohh Saya sendiri pernah loya masa mengandung anak…