Jerawat

Produk Semulajadi Hilangkan Jerawat Dengan Cepat

Malu kan nak keluar rumah bila jerawat dah mula tumbuh kat muka. Lebih-lebih lagi kalau kita ni jenis kulit sedikit cerah. Macam batu merah je jerawat kat muka. Nampak jelas. Kulit muka adalah kulit yang paling sensitif antara semua kulit kita. Walaupun namanya kulit, tapi kalau badan tak cukup vitamin, itu yang senang nak datang jerawat…

Jerawat

3 Produk Supplement Untuk Hilangkan Jerawat Pilihan Wanita Cantik

Bila jerawat mula tumbuh di muka, mesti malu kan mahu keluar rumah? Lebih-lebih lagi jika kulit kita adalah jenis cerah. Pasti jerawat nampak sangat jelas di muka, macam batu merah. Belum masuk lagi rasa berdenyut jerawat langsung tidak selesa. Jika di picit, kita risau jerawat meninggalkan parut hitam dan beranak ke kawasan sekitarnya. Jika tidak dipicit, kita pula yang…

Jerawat | Kecantikan

Kisah Puan Che Wan Yang Serik Muka Penuh Jerawat Selepas Cuba Pelbagai Produk Kecantikan 

Masa saya sekolah menengah dulu, muka saya selalu naik jerawat. Saya dah lupa jenis pencuci muka yang saya pakai, tapi seingat saya sering bertukar. Satu hari, apak saya cakap “Tengok apak, tak pakai apa-apa pencuci muka. Tapi tiada jerawat.” Sejak hari itu, saya berhenti pakai pencuci muka dan langsung tidak cuci muka sebab serik mahu…