Merokok

Produk Berhenti Merokok Dengan Cepat Tanpa Sakit

Merokok adalah tabiat yang kalau dah terjebak sekali, memang susah untuk dibuang.¬†Biasanya ramai orang mula merokok akibat tersalah pilih kawan semasa di zaman sekolah. Ramai perokok cuba mahu berhenti merokok¬†tetapi biasanya usaha hanya separuh jalan sebab tak tahan dengan kesan withdrawal effect seperti menggigil badan, demam, loya dan susah nak tidur. Namun begitu kini telah…

Merokok

Cara Mudah Berhenti Merokok Tanpa Sakit

Dari sebelum kahwin sampai dah beranak, janji tinggal janji. Dulu suami janji nak berhenti merokok, tapi sampai hari ini bayang pun tak nampak. Ingatkan dah ada anak, boleh berhenti, rupa-rupanya sama saja macam dulu. Adakah puan-puan alami masalah seperti di atas? Yang sebenarnya bukan senang nak berhenti merokok ni. Sekali hisap, dah susah untuk tinggal….

Merokok

Cara Halus Pujuk Ayah Berhenti Merokok

Ada sorang geng Shaklee ni, Zara (bukan nama sebenar) kongsikan satu rahsia. Rahsia macam mana dia secara halus pujuk ayah dia berhenti merokok, dan berjaya pulak tu. Ayah Zara merokok sejak umur Zara 5 tahun. Sekarang ni Zara dah pun beranak – pinak. Bayangkan dah berapa puluh tahun! Ada satu bulan tu, Shaklee buat promosi…

Merokok

Cara Berhenti Merokok Untuk Suami Perokok Tegar

Suami anda perokok tegar? Setiap tahun dia berazam nak berhenti merokok, tapi tak berjaya? Betul dah dia nak berhenti merokok tu. Tapi susah nak lawan ketagihan merokok. Jadi jangan lah salahkan suami anda. Kita sama-sama cari penyelesaian cari cara macam mana nak tolong suami anda berhenti merokok. Saya nak kongsikan satu kisah benar, macam mana…

Merokok

Cerita Ani & Ibu Perokok Tegar

Mak Ani adalah seorang perokok tegar. Segan jugak sebenarnya Ani nak cerita sebenarnya, tapi Ani kongsikan juga, mana tahu ada sesiapa di luar sana yang ada masalah macam mak Ani juga. Mak Ani merokok, bukan rokok daun biasa, tapi cap Dunhill tau. Dia mula merokok masa usia belasan tahun lagi.  Dulu sebelum kahwin, segan juga…

Merokok

Cara Cepat Untuk Berhenti Merokok Supaya Anak Tak Lemas Dengan Asap Rokok Suami

Sebelum kahwin dah janji nak berhenti merokok. Tapi janji hanya tinggal janji. Kita punya lah dah cari macam-macam cara paling cepat berhenti merokok- siap belikan chewing gum, bagi motivasi bagai, tapi suami boleh pandang sebelah mata je! Konon suami pujuk, lepas dapat anak, ok lah nak berhenti merokok. Tapi sejurus lepas bersalin tu lah, suami…

Cara Berhenti Merokok | Merokok

Cara Berhenti Merokok Dengan Cepat Tanpa Gigil Demam

Saya pernah mempunyai beberapa kawan perokok. Jumpa masa PIPE, program orientation untuk staff Petronas baru. Kan masa tu kita di group kan, dalam group ada ramai jenis kawan. Bukan diorang tak tahu cara-cara berhenti merokok dengan cepat. Kesan sampingan merokok pun diorang boleh hafal dah. Perokok ni baik hati sebenarnya. Indeed, ada sorang kawan saya…