Rahsia Kulit Cantik Berseri Semulajadi
ESP | Tips Kecantikan | Vitamin C | Vitamin E Complex

Rahsia Kulit Cantik Berseri Semulajadi

Biasalah kita orang perempuan, mesti suka kulit cantik berseri semulajadi. Surirumah pun suka nak tampil cantik tau. Sekurang-kurangnya bila tengok cermin tu, nampak berseri, boleh meningkatkan keyakinan diri ๐Ÿ˜‰ Plus nak sentiasa tampil paling cantik depan suami. Dapat pahala ni ๐Ÿ˜€ Tapi macam mana kalau kita dah pakai pencuci muka brand paling mahal sekalipun, muka…

Apa Itu Radikal Bebas?
Vitamin C | Vitamin E Complex

Apa Itu Radikal Bebas?

Dalam dunia vitamin dan nutrisi, antara istilah yang rasa komplikated dan sukar di fahami termasuk lah istilah radikal bebas (free radical) Jom saya kongsikan apa itu radikal bebas, dan kenapa penting nya kita amalkan pengambilan supplement dalam kehidupan seharian. Apa itu radikal bebas? Radikal bebas adalah molekul yang tiada pasangan. Emm., macam mana ya nak…

Kelebihan Vitamin C Shaklee
Vitamin C

Kelebihan Vitamin C Shaklee

Vitamin C Shaklee adalah vitamin C semulajadi dengan teknologi pelepasan jam demi jam. Shaklee Sustained Release Vitamin C Plus merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran semulajadi yang melepaskan Vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa 5 jam. Bahaya kalau dia lepaskan semua terus…

Cyst dan Fibroid Pada Wanita
Carotomax | GLA Complex | Kesihatan Wanita | Vitamin C | Vitamin E Complex

Cyst dan Fibroid Pada Wanita

Cyst ni secara mudah fahamnya, ia macam jerawat dalam badan kita. Ia boleh jadi kepada orang lelaki dan orang perempuan dan di mana- mana bahagian badan. Tapi ia boleh membesar dan mengganggu sistem tubuh. Jadi cyst bukan setakat boleh jadi di ovari, tapi juga pada paru-paru, buah pinggang dan pankreas. Tapi hari ni saya akan…