Uncategorized

Detoks Tubuh Bersama Shaklee

Perasan tak, kalau kita jenis yang tubuh berisi, kalau pun kita puasa, badan memang turun sikit. Tapi bila mula makan semula, badan naik balik macam belon.
Atau perasan tak, kita dah ambil produk kurus yang dijamin berkesan, tapi bila kita sendiri yang amalkan, badan tak susut pun. Inci tak hilang, berat kg lagi lah entah ke mana.
Atau perasan tak, kalau kadang kita ambil produk kecantikan yang terbukti boleh menghilangkan jerawat dan jeragat, tapi yang hampanya, makin besar pulak jerawat yang timbul.Semua di atas adalah berpunca kepada penuhnya toksin dalam badan kita.

Bila toksin penuh dalam badan, usus kita mula tercemar, toksin akan menghalang usus daripada menyerap nutrisi dari makanan yang kita makan secara optimum. Jadi makanan yang kita makan walau berkhasiat macam mana pun, kalau usus kita kotor penuh toksin, khasiat tu semua tetap tak akan dapat diserap dengan baik.

Maka, jadi lah zat-zat makanan akan terbuang begitu sahaja.

Mana datangnya toksin ni?

Tahukah anda,makanan yang ada pewarna tiruan seperti sirap, kek dan makanan lain, semua pewarna tu akan melekat pada hati kita. Kalau bertahun- tahun kita minum sirap yang berperwarna tiruan, agak-agak, berapa banyak dah bahan pewarna tu melekat dlm tubuh kita. Tu belum masuk fast food, makanan yang disimpan semalaman, makanan yang disembur racun serangga, etc.

Dari situlah toksin boleh datang.

Macam mana kita nak bersihkan usus yang penuh toksin tu?

Di sini lah kita amalkan Alfalfa. Alfalfa ni berserat, bagus untuk melawas dan detoks tubuh. Alfalfa juga sangat bagus utk menurunkan bacaan kolesterol.

Tapi ada orang makan alfalfa, tak melawas juge. Ape cerita?

Ya, kalau makan alfalfa tapi tak cukup minum 3 liter air minima, memang alfalfa akan menyebabkan sembelit. Dan Alfalfa terbaik ambil sikit demi sedikit. Bukan sekaligus ambil 10 biji. Hari pertama ambil 2 biji saja. Hari kedua ambil 4 biji saja, and so forth.

Terbaik ambil Alfalfa bersama Ostematrix.

Kadang dah bagus melawas, tapi najis keras. Kat sini lah Ostematrix memainkan peranan, Ostematrix membantu melembutkan najis. Ia nya terbaik ambil bersama susu, dan ambil sebelum tidur malam. Tapi jangan pulak ambil perut kosong, nanti tetap tak berkesan dan boleh jadi pening kepala keesokan harinya

Saya sendiri amalkan Alfalfa dan Ostematrix, masa pantang anak kedua, langsung tak sembelit! Tak percaya? Tanya lah suami saya 😉 Alhamdulillah. Dan saya memang tak berurut masa pantang, tak pakai stokin, tak pakai sweater. Syukur Alhamdulillah.

Ada lagi satu produk detoks yang lebih kuat dari Alfalfa. Namanya DTX Complex. Tapi powerful memang sungguh powerful. DTX ni detox toksin dalam hati terus. Ia nya tak boleh ambil setiap hari, healing crisis DTX ni boleh tahan gak. Ambil berselang hari, atau seminggu sekali je dah cukup, atau berselang minggu pun ok.

Apa-apa pun, order sekarang jika anda nak detox tubuh anda!

Khadeejah Hasmad
SMS/WhatsApp “Detox” ke 019- 477 3457
Email: [email protected]
Shaklee ID: 858755

Similar Posts

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *