Jadi Ahli Shaklee

Gaji Dari Shaklee Untuk Ahli Shaklee

Tengah bulan adalah hari yang dinanti-nanti oleh pengedar Shaklee yang serius berbisnes, termasuk lah saya ^_^

Kalau tengok status facebook masing-masing, ada lah yang sebut harimau mengaum lah (merujuk kepada akaun Maybank) dan sotong melambai lah (merujuk kepada CIMB)

Kreatif betul lah kan. Hihi.

Ape specialnya tengah bulan?

Kalau biasa orng makan gaji kekeringan poket di tengah bulan, alhamdulillah Allah hadiahkan kami gaji Shaklee mengikut apa yang diusahakan pada bulan sebelumnya

Kira ‘gaji’ yang masuk bulan April ni adalah hasil dari bulan March.

image
Tapi kadang masuk 15hb

Menarik jugak masuk di tengah bulan.

Ye lah, kadang kita sedang diuji.

Tiba-tiba dapat duit gaji masuk gedebuk.

Terussss rasa semangat balik!! =)

Tentukan income anda

Menariknya bila buat bisnes ni, anda bebas untuk menentukan berapa yang anda nak.

image
Tulis nak berapa. Tulis je. Bukan kena bayar pun untuk menulis, kan? πŸ˜‰

Lepas tu, pulun sampai berjaya. Semua tips tersedia dalam group tertutup.

Kita usaha lebih, kita dapat lebih. Kita duduk diam sorang tak buat apa, kita tak dapat apa-apa lah.

Man jadda wa jada. Siapa berusaha, dia dapat hasilnya.

Berapa biasanya gaji saya?

Yang saya dapat adalah berpadanan lah dengan usaha dan tawakkal saya.

Alhamdulillah boleh lah bayar duit kereta, sewa rumah, bil rumah, barang pasar, barang rumah, etc.

Habis tu duit gaji suami buat apa?

Erk, urusan kewangan kami adalah hak peribadi πŸ˜‰

Setiap orang ada impian masing-masing.

Jangan limit diri kita. Ada impian, kejar!

Jangan duduk berpeluk tubuh dan mengharapkan orang lain.

image
Bukan lah nak beli Lamborghini, 2 seated je pun. Tapi nak kabo, sudah-sudah lah melepak depan TV kalau nak berjaya

Saya dan suami sedang mengejar 1,001 impian kami, anda bagaimana?

Nak join Shaklee?

Hubungi saya atau suami:

Khadeejah Hasmad /Firdaus Azizi
SMS /Whatsapp : 019-409 3457 / 019-457 3457
Shaklee ID : 858755

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *