Vitamin E Complex

Hilangkan Jerawat Dengan Vitamin E Shaklee

Walaupun kulit saya licin, tapi jangan tak tahu, dulu selalu sangat naik jerawat. Dah pulak saya ni jenis geram tengok jerawat naik, mesti gatal tangan nak picit kasi pecah. Haha. Jerawat suami pun saya geram tengok, tak tahan nak tunggu dia surut sendiri. Masalah bila jerawat pecah, jerawat lain akan timbul kat tempat yang dekat- dekat, dan parut pun mula akan nampak hitam.Sangat buruk lah.

hilangkan jerawat

Alhamdulillah ditemukan dengan Vitamin E Shaklee.

Senang je rawat jerawat dengan Vitamin E Shaklee.

Makan sebiji sehari lepas makan makanan berlemak, sebab nya Vitamin E ni larut dalam lemak. Kalau tak makan makanan berlemak, nanti khasiat Vitamin E tak diserap oleh tubuh, buat membazir pulak beli.

Atau pecahkan Vitamin E, dan sapu pada jerawat yang kita gatal tangan nak pecahkan tu. Sapu dan biar kering. Insya-Allah cepat surut nya. Kalau ada parut jerawat pun boleh sapu, insya-Allah cepat hilang parutnya.

Bagi sapa- sapa yang ada jerawat tu, jom dapatkan Vitamin E Shaklee dari saya sekarang 😀

SMS “Vitamin-Jerawat” ke 019 -477 3457 & saya akan nyatakan langkah mudah utk order 😀
Email: [email protected]
Shaklee ID: 858755

Similar Posts

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *