Vitamin E Complex

Kelebihan Vitamin E Shaklee

Vitamin E merupakan sejenis anti oksidan kuat yang boleh larut dalam lemak.

Ia menyokong kesihatan jantung, otak dan prostat.

Vitamin E juga meningkatkan fungsi paru-paru, kolon (colon) dan fungsi imun.VITAMIN E SHAKLEESatu kajian dijalankan oleh sekumpulan penyelidik di Universiti Tufts menunjukkan pengambilan Vitamin E berupaya meningkatkan fungsi imun pada warga tua.

Kandungan Vitamin E

Satu kapsul lembut gel Vitamin E mengandungi 1) 400 I Sumber asli Vitamin E , 39.4mg ekstrak biji anggur (vitis vinifera) dan 65 mcg Selenium yang membantu penyerapan Vitamin E dalam tubuh

Vitamin Lelaki

Ehm. Kalau rasa macam nak feel malam pertama atau mood honeymoon, boleh lah suami amalkan sehari sebiji Vitamin E. Nak cakap lebih-lebih, segan 😛

Jerawat

Paling saya suka dan berkenan dengan Vitamin E ni adalah, ia sangat bagus untuk jerawat. Jika anda ada jerawat baru nak tumbuh, separa masak atau dah masak sangat, sapu je Vitamin E Shaklee ni kat jerawat.

Tunggu kering, atau sampai rasa sakit denyut jerawat tu hilang, baru cuci. Insya-Allah jerawat akan hilang beserta parut-parut nya sekali. Macam ajaib, tapi memang itu pengalaman saya dan keluarga 😀

Kesuburan

Oleh kerana Vitamin E ni bersifa anti-oksidan, ia membantu membunuh radikal bebas dalam tubuh suami dan isteri. Radikal bebas adalah sejenis unsur yang mengganggu kesuburan sperma suami dan kesuburan telur isteri.

Radikal bebas ni tak boleh nak elak sebab ia datang dari stress hidup dan persekitaran, pemakanan yang tak berapa semulajadi (ye lah, sayur pakat disembur pesticide, ayam pakat kena cucuk)

Harga

Harga untuk sebotol Vitamin E yang mengandungi 120 biji, untuk kegunaan 4 bulan, hanya RM 159 termasuk kos pos ke kawasan anda, dan cara makan eksklusif 😀 Oops, cara makan istimewa hanya untuk yang buat belian dari saya 😉

Hubungi saya untuk order!

Khadeejah Hasmad
SMS/WhatsApp: 019 477 3457

Similar Posts