Uncategorized

Kuatkan Daya Ingatan Selepas Bersalin

Sape alami masalah macam saya? Lepas bersalin, cepat betul lupa.

Baru kejap tadi simpan barang, dah lupa simpan kat mana.

Aduh.

image

Tapi benda ni normal sebab perubahan hormon. Tapi tak best lah kan. Boleh jadi stress cari barang tak jumpa.

Saya tak pasti kalau ada makanan yang bantu kuatkan daya ingatan, yang terbukti.

Aah tahu kismis dikatakan menguatkan daya ingatan.

Tapi berapa biji sehari kena makan? Saya suka je makan sekotak kecik sekali makan. Hihi.

Lecithin Shaklee

Alhamdulillah ada satu hari tu teringat yang Lecithin bantu kuatkan memori. Dek kerana stress dengan tahap kronik pelupa, saya pun ambil Lecithin selepas makan.

image

Dan in instant! Alhamdulillah saya dah tak jadi pelupa. Yeayy!! 😀

Ini kisah benar tau.

Sebabnya dalam Lecithin ni ada kolina, kolina ni sesuatu dalam otak yang bantu memori.

Biasanya orang ambil Lecithin sebab nak kurus. Lecithin bantu pecahkan lemak. Gabungkan sekali dengan Alfalfa.

Tapi kalau dah sedia kurus tu, toksah risau, bukan semua lemak Lecithin ni pecahkan, lemak jahat je. Lemak baik tak kacau.

FAQ Lecithin

1. Boleh ke orang dalam pantang makan Lecithin?

Aah boleh 😀

2. Boleh ke ibu menyusu makan Lecithin?

Aah boleh jugak, takde masalah. Saya pun sedang menyusukan anak

3. Kalau makan jamu atau ubat, boleh ke ambil Lecithin?

Boleh. Jarakkan sejam atau 2 jam pengambilan

4. Budak boleh ambil Lecithin tak?

Budak berumur 13 tahun ke atas boleh 😀

Ape lagi ea. Kalau anda ada apa-apa lagi nak tanya pasal Lecithin ni, tanya je 🙂

Harga

Sebotol Lecithin yang mengandungi 180 biji Lecithin hanya berharga RM 53.50

Kos pos pada kadar rata RM 10 ^_^

Kalau sifat pelupa anda makin kronik, anda mungkin nak order Lecithin sekarang 😀

Contact ai cecepat!

admin-ajax.php

Similar Posts

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *