Kencing Manis | Vivix

Macam Mana Vivix Turunkan Bacaan Gula Pesakit Diabetes

Kalau sakit, kita memang kena jumpa doktor.

Tapi ada orang, dah makan macam-macam ubat doktor, pun masih tak baik-baik jugak.

Kadang nya memang baik, tapi datang balik lepas tu.

Bukan nak kata ubat doktor tak elok tau.

Tapi bila kita dalam situasi itu, nak tak nak, memang kita terfikir, eh ada tak selain ubat doktor yang boleh tolong baikkan sakit kita.

Lagi-lagi lah bila kita sakit kronik yang kos nya boleh tahan beribu jugak.

Saya cakap pada sudut pandang mak pak saya sendiri ada beberapa sakit yang dah makan ubat, dah operate, pun tak baik-baik.

Sampai doktor pun kata, ini saja terbaik diorang boleh usahakan.

Jadi, kita yang tak sanggup tahan sakit, nak lah cari cara untuk sembuhkan sakit kita dengan sepenuhnya.

Panjang bebel. ?

Ok, hari ni nak kongsikan macam mana, Vivix minuman dari tumbuhan botani tu, dapat menurunkan bacaan gula pesakit diabetes.

Yang menariknya, sampai pesakit buah pinggang yang hampir nak kena dialisis pun, tak jadi kena dialisis tau.

image
Salah seorang pesakit diabetes yang sangat berpuas hati. Dah tak perlu jumpa doktor pakar untuk rawatan

Antara perkara paling penting yang mesti di fahami tentang tindakan vivix ialah: Vivix bantu meningkatkan keupayaan sel.

Yang bakal saya ceritakan adalah perumpamaan mudah, harapnya simple mudah faham.

Sebabnya perkara sebenar dia lebih kompleks.

Gini kisah si Vivix.

Setiap sel ada mitochondria.

Analogi nya ialah, sel adalah kereta.

Mitochondria pula ialah macam enjin yang  bagi sebuah kereta (sel) .

Lagi tinggi kuasa enjin tu, lagi hebat lah kereta tersebut.

image

Macam tu juga dengan sel badan kita.

Lagi banyak mitochondria, lagi hebat sel tersebut.

Tapi bila kita semakin tua, mitochondria dalam sel akan jadi semakin merosot.

Jadi Vivix bertindak sebagai anti penuaan dengan meningkatkan mitochondria ini.

Contoh mudah pada pesakit diabetes

Bila 50% sel pancreas rosak, pesakit. akan mula dapat sakit diabetes, bacaan gula akan meningkat.

Tapi bila pesakit ni makan Vivix, sel-sel yang masih ada dalam pancreas akan ditingkatkan keupayaannya.

Bila % keupayaan pancreas meningkat, kawalan gula semakin baik

Vivix ni tak sampai beribu pun.

Harga satu botol adalah RM 475

image

Kesannya ikut pada badan orang. Ada orang, setengah botol dah nampak kesan.

Ada orang, ambil masa 2 botol.

Botol dia sederhana saja.

Vivix ni dah jalani beratus ujian klinikal oleh pihak saintis shaklee dan saintis bukan Shaklee.

Jadi tak perlu risau kesan sampingan Insya-Allah.

Untuk order, boleh Whatsapp terus 0194773457 ya.

Anda berhak untuk sihat kembali 🙂

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *