Kencing Manis

Penawar Kencing Manis Yang Mujarab Untuk Luka Lambat Sembuh?

Biasanya kalau orang kencing manis ni, bila ada luka di kaki, memang susah nak baik dan sembuh.

Luka ni kalau tak dikawal, takut nanti ada jangkitan pulak, dan bila jangkitan makin parah, doktor terpaksa potong kaki untuk elak jangkitan menyerang bahagian tubuh yang lain.

Kalau dah potong kaki, mungkin boleh naik kerusi roda atau bertongkat. Ish, tapi sanggup ke sepanjang hayat macam tu?

Cerita Luka Pakcik & Penawar Luka Kencing Manis

Ada seorang pakcik ni, dia mengalami masalah yang lebih kurang sama, cuma dia cepat-cepat ambil langkah mencegah perkara lebih buruk.

Ceritanya pakcik ni ada kencing manis dan luka sebab operate di kaki. Luka tu besar juga lah.

Biasanya kalau kencing manis, susah sikit luka nak baik. Makin membesar lagi dari sehari ke sehari.

Lantas pakcik ni dapatkan Vivix sebagai salah satu usaha untuk merawat luka dan kencing manisnya, dan alhamdulillah selepas 2 minggu, luka kering dan tutup dengan sangat baik 😀

penawar kencing manis paling mujarab
Berbaloi – baloi!

Bagaimana Vivix Membantu Luka Kencing Manis

Bila bacaan gula dalam darah terlalu tinggi, arteri akan menjadi keras dan menyebabkan salur darah menyempit.

Salur darah yang sempit akan menghalang zat dan nutrisi yang penting untuk penyembuhan luka, untuk pergi ke arah tempat yang luka untuk merawat luka. Bila nutrisi di bahagian luka berkurang, sel darah putih pun jadi tak banyak kat kawasan luka.

Sel darah putih bertindak untuk melawan jangkitan kuman.

Bila sel darah putih tak efektif, susah lah luka nak sembuh.

Vivix mengandungi resveratoral, iaitu sejenis bahan yang berperanan untuk membantu mengawal bacaan gula dalam darah dengan cara memperbaiki sensitivity insulin supaya insulin akan buat kerja tukar gula jadi tenaga- bukan biarkan gula begitu sahaja.

Vivix juga membantu menghasilkan semula tisu yang sihat dan memperbaiki sistem saraf yang rosak yang mengganggu pengaliran darah untuk merawat luka.

penawar kencing manis paling berkesan
Penawar Kencing Manis Paling Berkesan?

Saya Nak Dapatkan Vivix!

Harga sebotol Vivix adalah RM 475. Kalau nak lebih penjimatan, saya cadangkan beli 2 botol terus. Jimat 20%! 😀

Jika anda berminat untuk dapatkan Vivix sebagai salah satu ikhtiar merawat kencing manis, anda boleh hubungi saya di

Khadeejah Hasmad

SMS/WhatsApp : 019 477 3457

Shaklee ID: 858755

Cepat bertindak sebelum luka itu merebak dan terpaksa kena potong kaki pulak!

Similar Posts

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *