Pencuci Muka Untuk Hilangkan Whitehead Degil
Pencuci Muka

Pencuci Muka Hilangkan Whitehead Degil Agar Kulit Tampak Berseri

Saya ni bukan lah jenis yang rajin pakai pencuci muka.

Lagipun setiap kali saya cuci muka guna pencuci muka, nanti muka saya naik jerawat baru.

Tapi baru-baru ni, saya tergerak hati nak cuba pencuci muka Nutriwhite, sebab tengok kawan macam berseri semacam je lepas pakai Nutriwhite ni.

RM 129 je pun, ok lah kan.

Nutriwhite ni gabak sangat, masa mula-mula dapat, homai, apakah gemuk sangat tube ni.

Pencuci Muka Hilangkan Whitehead Degil
Best ni untuk hilangkan whitehead

Sekali pakai secoet je.

Saya berkongsi dengan suami pakai Nutriwhite.

Suami saya memang sangat banyak whitehead dan blackhead. Saya suka lah telek hidung dia sambil cabut satu-satu whitehead blackhead tu.

Haha.

Cara Hilangkan Whitehead Dengan Sangat Berkesan

Suami mula pakai Nutriwhite sebelum saya pakai.

Lepas dia cuci muka, saya sentuh, wahhh, licinnya kulit muka dia.

Bila telek hidung dia, uik, makin berkurang lah whitehead blackhead tu!

Esok dia pakai lagi, saya telek semula.

Saya perasan ada area kat hidung dia dah licin dari whitehead blackhead! 😀

Oh ai is sungguh teruja ^_^

Whitehead ai pun slowly menghilangkan diri entah ke mana lepas guna Nutriwhite tu 😀

Nak kata wajah makin berseri, kena tunggu orang lain komen lah 😛

Berpisahlah Dengan Whitehead Anda Dengan Kadar Segera!

Kalau korang dah penat asyik nak kena tepek telur putih je kat muka untuk hilangkan whitehead, apa kata sapu je Nutriwhite ni.

Nama pencuci muka ni, Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser.

Pencuci Muka Untuk Hilangkan Whitehead Degil
Berbaloi kan, RM 129 dan whitehead hilaang dalam masa seminggu! 😀

Pakai sekali pagi sebelum pi kerja, lagi sekali sebelum masuk tidur

RM 129 sahaja untuk beberapa bulan kegunaan. Sungguh, gemuk tiub ni 😀

Nyahkan whitehead anda sebelum orang komen dari jauh ‘Eh, ko tak cuci muka ya?’ walhal anda gigih cuci muka sehari 2 kali 😉

♥ Khadeejah Hasmad ♥
SMS/WhatsApp : 019 477 3457
Shaklee ID : 858755

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *