ubat hilangkan jerawat
Jerawat

Produk Semulajadi Hilangkan Jerawat Dengan Cepat

Malu kan nak keluar rumah bila jerawat dah mula tumbuh kat muka. Lebih-lebih lagi kalau kita ni jenis kulit sedikit cerah. Macam batu merah je jerawat kat muka. Nampak jelas.

ubat hilangkan jerawat

Kulit muka adalah kulit yang paling sensitif antara semua kulit kita.

Walaupun namanya kulit, tapi kalau badan tak cukup vitamin, itu yang senang nak datang jerawat berbatu-batu, kulit pun asyik nampak kusam. Macam kita lah, kalau badan tak cukup zat, macam-macam penyakit senang datang.

Jadi, untuk pastikan kulit kita cukup zat supaya jerawat pun tak datang, kena pastikan kita sendiri konsisten dengan produk Vitamin Hilangkan Jerawat.

Vitamin Hilangkan Jerawat

Vitamin Rawat Jerawat ini terdiri dari 4 vitamin yang semuanya penting untuk memastikan jerawat tak datang lagi.

ubat hilangkan jerawat

Vivix – Mengandungi Resveratoral yang merawat kulit dari peringkat sel & membantu neutralkan toksin yang merupakan punca jerawat

Alfalfa Complex – Membantu membuang toksin

ESP (Energizing Soy Protein) – Bantu sel kulit untuk sihat tak mudah di serang jerawat

Vitamin C – Mengawal penghasilan minyak, mengawal tahap pH kulit muka & merangsang penghasilan kolagen

Produk Vitamin Hilangkan Jerawat ini telah bantu ramai wanita untuk dapat kulit yang licin dan bersih dari jerawat. Untuk dapatkan Vitamin Hilangkan Jerawat, anda boleh buat tempahan dengan tekan butang di bawah.

produk rawat jerawat

♥ Khadeejah Hasmad ♥
SMS/Whatsapp : 019 477 3457
(Atau klik terus untuk Whatsapp : www.wasap.my/60194773457)
Shaklee ID : 858755

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *