Rahsia Kecantikan Wanita Alaf Baru

“Ni adik ya” Soalan yang biasa ditanyakan kepada saya, merujuk kepada Muhammad yang saya pimpin masa tu sebelum ternampak kelibat suami saya.

Mungkin kerana melihatkan kulit saya yang awet muda dan bebas dari jerawat dan jeragat membuatkan orang tertanya-tanya.

Bila saya nyatakan Muhammad anak saya, biasanya orang akan terkejut 😉

“Wahh, nampak muda lah!”

Alhamdulillah atas kurniaan Allah. Segala yang ada milik Dia.

Di samping saya langsung tak amalkan pencuci muka sebab dah serik kulit rosak dengan pelbagai jenama, dan memang bukan penggemar mekap sebab tak suka leceh-leceh sapu macam-macam kat muka, saya juga mengamalkan makanan tambahan Shaklee sebagai sumber vitamin untuk kulit yang cantik.

tips kulit cantik secara alami

Mak orang pun boleh nak dapat kulit cantik berseri tau

Jangan tak tahu. Sebenarnya, ramai wanita cantik di luar sana yang menggunakan Shaklee dalam diam!

Shaklee adalah makanan tambahan yang terbukti keberkesanannya, telah menjalani beberapa ujian klinikal dan selamat digunakan kerana daripada unsur semulajadi serta mesra alam.

Makanan Tambah Untuk Kulit Cantik & Menawan

Mari saya tunjukkan suplemen Shaklee yang saya sendiri & kawan-kawan saya gunakan sampai orang sekeliling  pun terkejut dengan perubahan ketara kami.

1. Energizing Soy Protein (ESP)

ESP Shaklee

ESP Shaklee

Setiap 21 hari sel kulit kita akan mati dan digantikan dengan sel kulit yang baru. Parut-parut jerawat di wajah anda selama ini adalah akibat sel-sel kulit mati tidak diperbaharui dengan sel-sel kulit yang lebih gebu, bersih, cantik, licin dan sihat.

Jangan sia-siakan sel kulit yang diperbaharui itu. Ambil kesempatan ini dengan meningkatkan kualiti sel-sel kulit yang diperbaharui menerusi bekalan protein yang secukupnya.

2. Collagen Shaklee

Collagen Powder Shaklee

Collagen Shaklee membantu mengekalkan paras kolagen yang kritikal bagi wajah anda. 70% dari kulit kita terdiri dari kolagen. Kekurangan paras kolagen mengakibatkan kulit wajah anda kelihatan tua dan hilang seri.

Inilah sebabnya banyak artis Hollywood mementingkan tahap kolagen yang mencukupi; walaupun berusia 50 tahun ke atas, agar wajah kekal licin, tegang dan sihat seperti wanita muda 20-an.

3. Vitamin C

Vitamin C membantu peredaran darah yang baik dalam badan dan pada wajah. Ia memelihara kesihatan salur darah yang mmberi kesan kepada kulit cantik.
vitamin C agar kulit cantikKalau buat masker, Vitamin C sangat berkesan untuk menjadikan kulit kemerah-merahan bak kelopak mawar pink

4. Vitamin E

Vitamin E mampu menghilangkan jerawat yang masak atau baru nak naik, serta memudarkan parut jerawat di wajah anda dengan berkesan. Memang puas hati!

VITAMIN KULIT CANTIK BERSAMA SHAKLEE

Saya pernah sapukan pada jerawat yang separa masak. Alhamdulillah dalam masa sehari saja jerawat hilang, parut pun tak kelihatan 😀

Pasti orang lain beranggapan anda sedang berjalan dengan adik; padahal anak sendiri, selepas mengambil vitamin-vitamin kulit cantik ini secara berterusan.

Gabungan semua vitamin-vitamin di atas membantu dalam mencegah jerawat serta melupuskan parut-parutnya, merawat masalah jeragat, kulit kusam dan tona kulit tidak sekata, jika di ambil secara konsisten.

Wajah anda pasti kelihatan berseri dari dalam; tanpa perlu mekap berlebihan yang mungkin merosakkan kulit, hari raya nanti. Masa tu nanti, suami andalah orang yang paling bangga 😉

Rawatan Spa Untuk Kecantikan, Kesihatan & Kesegaran

Anda juga boleh mendapatkan rawatan spa bagi memastikan badan anda sihat secara alami serta kulit kekal anjal dan berseri 🙂

Anjung Jelita Spa

Antara tempat spa yang menarik adalah Anjung Jelita Spa & Beauty Centre yang terletak di Kajang. Alamat penuh mereka ialah:

Anjung Jelita Spa & Beauty Centre,
115-1A & 1B, Jalan TKS 1,
Taman Kajang Sentral,
43000 Kajang, Selangor.
Phone: +6 03 – 8736 4412
Email: [email protected]

Untuk yang belum tau, Anjung Jelita merupakan salah satu penaja untuk majlis Sepetang Bersama Blogger & Yeo’s 2014 yang dianjurkan oleh pihak Denaihati.

Nak Cuba Vitamin Untuk Kulit Cantik & Menawan?

Anda berminat nak dapatkan Set Vitamin Kulit Cantik yang digunakan oleh para jelitawan di luar sana?

Harga seperti di bawah:

  • ESP RM 150 untuk kegunaan sehingga 2 bulan
  • Collagen Shaklee RM 298 untuk kegunaan sebulan (15 sachets)
  • Vitamin C RM 92.50 untuk kegunaan 6(ENAM) bulan (180 biji)
  • Vitamin E RM 149 untuk kegunaan 4 (EMPAT) bulan (120 biji)

Dengan setiap belian di atas, anda layak untuk mendapatkan konsultasi bertaraf 5 bintang dari saya dan juga eBook khas di bawah 🙂

Ebook Cara Makan Vitamin Shaklee

Lagi bonus…

Sayang

Semua di atas EXCLUSIVE HANYA untuk yang buat belian dari saya 😀

Tak sabar- sabar nak order?

Hubungi saya sekarang 😀

admin-ajax.php

2 Comments

  1. Denaihati 5 March 2014
  2. nurul huda 6 March 2014

Leave a Reply

CommentLuv badge

Shares