Stroke

Stroke : Cara Vivix Bantu Pesakit Stroke

Stroke terjadi sebab ada darah beku pada salur darah pada otak.

Darah beku ini terjadi sebab ada salur darah yang paling dalam kat otak, terluka.

Salur darah terluka sebab banyak sangat kolesterol dalam salur darah, sampai salur darah tersumbat dan pecah.

Bila salur darah ni pecah, dia luka.

Bila salur darah luka, jadi lah blood clot.

Untuk faham salur darah luka dan blood clot atau darah beku, ia sama seperti bila kita terjatuh dan berdarah kat kaki, darah kita kat kaki tu kejap lagi akan membeku, kan.

Darah tu akan mengering, dia tak mengalir sampai ke sudah.

Darah itu beku sebab itu cara semulajadi badan untuk hentikan pendarahan.

Bayangkan, benda ini yang berlaku pada salur darah yang pecah tadi

Stroke ada 2 jenis.

2 Jenis Stroke

image

1) Jenis Ischemic

Plaque terjadi sebab ada luka yang tercabut & melekat dalam pada salur darah di otak.

Oksigen tak sampai ke sel otak.

Sel otak rosak & jadi stroke.

2) Jenis Hemoragic

Salur darah pecah.

Biasanya yang pecah ni kecik je, kapilari.

Darah berkumpul & himpit sel otak.

Biasanya jenis Hemoragic ini sel otak kurang rosak.

Jadi kalau operate cepat, mungkin pesakit boleh sihat macam biasa.

Cara Vivix Bantu Pesakit Stroke

Vivix mengandungi Resveratoral yang di ekstrak dari buah anggur muscadine.

Ia bukan sejenis dadah atau ubat.

1) Jenis Ischemic

Untuk stroke jenis Ischemic, resveratoral ini akan bantu cairkan semula darah beku yang menjadi penyebab stroke tadi.

Di mana sahaja ada darah beku, resveratoral dari Vivix bantu cairkan.

Bila darah beku dah tiada, saluran darah dah tak tersumbat.

Resveratoral juga tolong pulihkan salur darah yang luka tadi.

2) Jenis Hemoragic

Resveratoral dari Vivix bantu baik pulih sel dalam salur darah yang pecah.

Beri Peluang Kepada Keluarga Anda

Alhamdulillah Vivix telah membantu ramai pesakit stroke pulih kembali seperti biasa.

Jika ada ahli keluarga sedang stroke, beri lah peluang kepada mereka untuk cuba Vivix.

Harga sebotol Vivix adalah RM 475. Beli 2 botol untuk lebih nilai dan penjimatan berganda.

Untuk order, Whatsapp 0128879897

Kami juga menyediakan khidmat konsultasi selepas belian sehingga anda sihat, insya-Allah.

MemSithy
Shaklee ID : 919085

Similar Posts

One Comment

  1. Assalsmmualaikum..sy nk brtnya..abah sy brumur 57,dserang stroke ktika mnungang motorsikal..sblh kiri kaki tk dpt bgerak,tangan blh bgerak ttp prlahan..ingatan dn percakapan masih ok..minta tips dn sy ingin mcuba vivix..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *