Syampu Terbaik Untuk Hilangkan Kelemumur

Biasa bila saya pilih syampu, saya pilih yang bau sedap. Oh, packaging pun memainkan peranan penting. Tak fikir langsung kesihatan rambut 😛

Kalau macam Sunsilk tu ada banyak warna botol, semua warna saya nak cuba. Haha.

Tapi bila kelemumur makin teruk ni, ish tak boleh jadi.

image

Pastu teringat Shaklee pun ada syampu.

Try lah satu set. Set ni mengandungi syampu dan conditioner.

image

Alhamdulillah kelemumur cepat hilang! 😀 Bau syampu pun sedap.

Tips: Kalau beli Revitalizing Shampoo, kena beli sekali Conditioner. Kalau pakai Revitalizing je, nanti rambut kita keras macam dawai.

Lepas Revitalizing, pakai Conditioner, pastu bilas. Lembut, kelemumur hilang 😀

Nak cuba Shampoo Shaklee?

Hubungi saya

Khadeejah Hasmad
SMS /Whatsapp : 019-477 3457
Shaklee ID : 858755

Leave a Reply

CommentLuv badge

Shares