Cara Mudah Berhenti Merokok Tanpa Sakit

Cara Mudah Berhenti Merokok Tanpa Sakit

Dari sebelum kahwin sampai dah beranak, janji tinggal janji. Dulu suami janji nak berhenti merokok, tapi sampai hari ini bayang pun tak nampak. Ingatkan dah ada anak, boleh berhenti, rupa-rupanya sama saja macam dulu. Adakah puan-puan alami masalah seperti di atas? Yang sebenarnya bukan senang nak berhenti merokok ni. Sekali hisap, dah susah untuk tinggal….

Cara Berhenti Merokok Dengan Cepat Tanpa Gigil Demam
|

Cara Berhenti Merokok Dengan Cepat Tanpa Gigil Demam

Saya pernah mempunyai beberapa kawan perokok. Jumpa masa PIPE, program orientation untuk staff Petronas baru. Kan masa tu kita di group kan, dalam group ada ramai jenis kawan. Bukan diorang tak tahu cara-cara berhenti merokok dengan cepat. Kesan sampingan merokok pun diorang boleh hafal dah. Perokok ni baik hati sebenarnya. Indeed, ada sorang kawan saya…