Hilangkan Kedut Muka Bersama Collagen Shaklee
Collagen

Hilangkan Kedut Muka Bersama Collagen Shaklee

Acik ni mula-mula boleh nampak kerut dan kedut kat muka dia. Cer tengok kat dahi acik ni, kat pipi dia. Nampak usia sebenar dia. Selepas ambil sekotak Collagen Shaklee, alhamdulillah nampak perubahan. Dahi dia dah licin, kan? 😉 Dah hilang kedut. Muka nampak tegang, muda dan bersemangat 😀 Apa Itu Collagen Shaklee? Collagen Shaklee adalah…

Cara Menghilangkan Jeragat Di Muka
Collagen

Cara Menghilangkan Jeragat Di Muka

Biasa kalau kulit kita terdedah kepada cahaya matahari untuk jangka masa lama, kulit akan kena sunburn. Dah kena sunburn nih, susah nak cerah balik, kan? Tak masuk lagi kalau kulit kita berkawan baik dengan jeragat 😛 Hari ini saya suka nak berkongsi tentang pengalaman seorang kawan yang menggunakan Collagen Shaklee untuk menghilangkan jeragat di muka dengan cepat….

Rawat Sakit Sendi & Lutut Dengan Collagen
Collagen | Tips Kesihatan Sendi

Rawat Sakit Sendi & Lutut Dengan Collagen

Sakit lutut dan sakit sendi ni saling berkait rapat. Sakit lutut berlaku sebab tulang rawan mula haus & terhakis, dan juga sebab bahan bernama Collagen dalam tulang rawan mula rosak. 50% dari tulang rawan memang terdiri dari Collagen. Collagen inilah yang membantu mengekalkan kepadatan dan kekuatan tulang. Tapi lepas umur 20-an, Collagen ni akan sedikit demi sedikit…

Kosmetik Dah Tak Berkesan. Collagen Shaklee Berkesan Ke?
Collagen

Kosmetik Dah Tak Berkesan. Collagen Shaklee Berkesan Ke?

Apa khabar ibu-ibu jelita hari ini? Hari ini saya nak berkongsi dengan pembaca tentang pengalaman seorang sahabat seuniversiti saya yang mengamalkan Collagen Shaklee. Kawan saya minta nama dirahsiakan (sebab takut jadi buruan media :P) Jemput baca sharing beliau di bawah: Mula- mula berminat dengan Shaklee sebab nak banyakkan susu badan & nak bagi susu ada kualiti… Saya…

Promosi Collagen Shaklee!
Collagen

Promosi Collagen Shaklee!

Collagen Shaklee famous dengan kegunaan untuk kecantikan, awet muda, hilang jerawat dan jeragat, dan macam-macam lagi. Malah ia juga boleh menghilangkan kesan sunburn dan calar-balar di kulit. Selain kecantikan, ramai orang tak tahu yang Collagen ni sangat bagus untuk sakit sendi dan kecergasan. Saya ada bercerita secara terperinci dalam entry yang lepas mengenai apa sebenarnya Collagen? Terdapat…