Tips Kecantikan: Kenapa Sabun Tak Elok Untuk Kulit
Tips Kecantikan

Tips Kecantikan: Kenapa Sabun Tak Elok Untuk Kulit

Kalau anda jenis kulit kering susah nak dapat kulit lembab, kemungkinan besar anda nak selektif dalam bab pemilihan sabun cuci muka atau sabun badan. Sabun yang mengandungi sodium lauryl sulfate hanya akan membuatkan wajah anda bertambah kering dan kusam. Lebih bagus anda amalkan pembersih muka minyak zaitun yang tidak diproses. Ia kaya dengan khasiat dan…

Rahsia Kulit Cantik Berseri Semulajadi
ESP | Tips Kecantikan | Vitamin C | Vitamin E Complex

Rahsia Kulit Cantik Berseri Semulajadi

Biasalah kita orang perempuan, mesti suka kulit cantik berseri semulajadi. Surirumah pun suka nak tampil cantik tau. Sekurang-kurangnya bila tengok cermin tu, nampak berseri, boleh meningkatkan keyakinan diri 😉 Plus nak sentiasa tampil paling cantik depan suami. Dapat pahala ni 😀 Tapi macam mana kalau kita dah pakai pencuci muka brand paling mahal sekalipun, muka…