Multivitamin Untuk Kanak-Kanak Sihat & Pintar
anakku sayang | Vitamin Kanak-Kanak

Multivitamin Untuk Kanak-Kanak Sihat & Pintar

Anak saya Muhammad dah berusia 5 tahun pada tahun ini, eh, hujung tahun ni baru masuk 5 tahun. Jadi sebagai ibu yang perihatin, mestilah saya nak bagi multivitamin yang terbaik supaya tumbesaran Muhammad sihat dan dia senang tangkap apa di ajar. Nak Anak Cepat Sihat Erk, sebenarnya bukan sebab itu sangat lah saya bagi vitamin…

Turunkan Bacaan Kolesterol Dalam Tubuh
Kolesterol | Omega Guard | Vivix

Turunkan Bacaan Kolesterol Dalam Tubuh

Biasa kalau kita dengar kolesterol je, mesti kita dah buruk sangka, ingat semua kolesterol tak elok. Ekceli kolesterol ni ada yang baik, dan ada yang tak baik, orang panggil kolesterol jahat. Sebelum kita kenali jenis kolesterol, lebih baik lah kita berkenalan dengan ape benda kolesterol tu sebenarnya. Apa itu kolesterol? Kolesterol sebenarnya dihasilkan oleh hati…

Atasi Masalah Asthma Anak Tanpa Nebulizer
Asthma | Meal Shakes | Omega Guard

Atasi Masalah Asthma Anak Tanpa Nebulizer

Asthma berlaku apabila ruang udara pada salur pernafasan menjadi sempit dan terdapat mukus pada saluran pernafasan. Err susah nak faham ea? Ok takpa, jom tengok gambar ni. Kalau tengok gambar, ruang pernafasan bila asthma menyerang adalah sangat sempit, hampir takda ruang. Itu yang boleh buat orang asthma hampir sesak nafas bila diserang. Punca Asthma Asthma…