Rajin Cuci Muka. Tapi Jerawat Asyik Keluar.
|

Rajin Cuci Muka. Tapi Jerawat Asyik Keluar.

Fobia pakai pencuci muka? Eh, kita sama lah! Dulu masa sekolah menengah, saya selalu naik jerawat muka. Tambah pula dengan muka selalu sunburn sebab berkawad tengah panas. Mak selalu lah bagi macam-macam jenis pencuci muka. Sabun kambing pun mak bagi. Tapi makin cuci, makin tambah pula jerawat. Kecewa betul. Dah, saya berazam tak nak lagi…

Pencuci Muka Hilangkan Whitehead Degil Agar Kulit Tampak Berseri

Pencuci Muka Hilangkan Whitehead Degil Agar Kulit Tampak Berseri

Saya ni bukan lah jenis yang rajin pakai pencuci muka. Lagipun setiap kali saya cuci muka guna pencuci muka, nanti muka saya naik jerawat baru. Tapi baru-baru ni, saya tergerak hati nak cuba pencuci muka Nutriwhite, sebab tengok kawan macam berseri semacam je lepas pakai Nutriwhite ni. RM 129 je pun, ok lah kan. Nutriwhite…