Ostematrix

3 Sebab Ostematrix Shaklee Menjadi Kegemaran Saya

Setiap bulan Shaklee akan buat promosi. Tapi setiap bulan produk adalah berbeza. Kalau bulan lepas, ada promosi ESP. Bulan ni, promosi Ostematrix pulak 😀 Apa itu Ostematrix? Ostematrix nama macam ostrich pulak kan 😛 Sebenarnya Ostematrix ni kandungan utama dia adalah kalsium. Dan juga turut mengandungi Magnesium dan Vitamin D untuk membantu tubuh kita serap…

Ostematrix

Atasi Sembelit Dengan Ostematrix Shaklee

Saya masih teringat waktu pantang anak pertama, waktu tu saya rasa sembelit paling teruk sepanjang hidup. Memang tak sangka sungguh. Tapi masa tu belum berkenalan dengan Shaklee Bayangkan kalau masuk bilik air, kena duduk lama,  nak meneran satu hal pulak. Saya memang banyak minum air, siap buat jus prune, pun tak berjaya. Oh tak sanggup…

Ostematrix

Ostematrix Shaklee – Kisah Cinta Saya Sewaktu Berpantang

Masa pantang anak kedua, saya berpantang sepenuhnya dengan Set Berpantang Shaklee tanpa makan apa-apa jamu. Dah serik makan jamu masa berpantang anak pertama. Ada 6-7 jenis supplement yang saya ambil untuk berpantang. Alhamdulillah berpantang untuk anak kedua, saya tak berjumpa mak cik urut, saya menjalani hidup macam biasa sebab Alhamdulillah cepat sihat. Percaya tak, nifas…