Rahsia Kulit Cantik Berseri Semulajadi
ESP | Tips Kecantikan | Vitamin C | Vitamin E Complex

Rahsia Kulit Cantik Berseri Semulajadi

Biasalah kita orang perempuan, mesti suka kulit cantik berseri semulajadi. Surirumah pun suka nak tampil cantik tau. Sekurang-kurangnya bila tengok cermin tu, nampak berseri, boleh meningkatkan keyakinan diri 😉 Plus nak sentiasa tampil paling cantik depan suami. Dapat pahala ni 😀 Tapi macam mana kalau kita dah pakai pencuci muka brand paling mahal sekalipun, muka…

Rahsia Kecantikan Wanita Alaf Baru
Tips Kecantikan

Rahsia Kecantikan Wanita Alaf Baru

“Ni adik ya” Soalan yang biasa ditanyakan kepada saya, merujuk kepada Muhammad yang saya pimpin masa tu sebelum ternampak kelibat suami saya. Mungkin kerana melihatkan kulit saya yang awet muda dan bebas dari jerawat dan jeragat membuatkan orang tertanya-tanya. Bila saya nyatakan Muhammad anak saya, biasanya orang akan terkejut 😉 “Wahh, nampak muda lah!” Alhamdulillah…