Rahsia Kulit Cantik Berseri Semulajadi
ESP | Tips Kecantikan | Vitamin C | Vitamin E Complex

Rahsia Kulit Cantik Berseri Semulajadi

Biasalah kita orang perempuan, mesti suka kulit cantik berseri semulajadi. Surirumah pun suka nak tampil cantik tau. Sekurang-kurangnya bila tengok cermin tu, nampak berseri, boleh meningkatkan keyakinan diri 😉 Plus nak sentiasa tampil paling cantik depan suami. Dapat pahala ni 😀 Tapi macam mana kalau kita dah pakai pencuci muka brand paling mahal sekalipun, muka…

Collagen | ESP | Tips Kecantikan | Vitamin E Complex

Vitamin Untuk Naikkan Seri Wajah Tanpa Make-up Tebal

Ramai orang bertanya, ada tak vitamin kulit cantik dan naikkan seri wajah. Malas lah nak pakai mekap foundation nih. Nak mekap je ambil masa setengah jam. Tu belum masuk nak kena cuci bila ambil wudhu’, pastu mekap balik. Jangan tak tahu, sebenarnya ramai wanita cantik kat luar tu yang menggunakan vitamin dari Shaklee secara diam-…