Tips Bisnes Shaklee : Kenapa Macam Doa Tak Makbul Pun

Doa Musafir Makbul?

Kan biasa kita dengar orang cakap ‘Kalau kau musafir doa lah banyak-banyak. Doa musafir makbul.’

Hmm, saya mengadu kat suami.

Kan kita kerap musafir tapi ada doa saya yang tak makbul pun ?????

Astagfirullahal’azim.

Maka suami saya pun memujuk. Manusia macam saya kan mudah lupa.

Semua doa kita, Allah makbulkan. Allah dah tunaikan siap-siap.

Kan Allah janji dalam Quran, each and every specific one, Allah makbulkan.

Cuma cara Allah kabulkan ada 3 cara.

Boleh jadi terkabul sekarang.
Boleh jadi Dia bagi pada masa terbaik.
Boleh jadi Dia simpan untuk hari akhirat yang mana lagi bagus.

Jadi langsung tak rugi orang yang berdoa, yang konsisten berdoa, yang tak putus asa berdoa.

Selama ni kita doa untuk hasil, kan?

Cuba kita doa untuk usaha.

Cuba doa untuk diberi kekuatan, kesabaran, kerajinan, ilham, peluang-peluang, etc.

Jom berdoa.

Kawan-kawan doa apa hari ini ?

Deeja Hasmad

Jom join saya bisnes Shaklee.

WhatsApp : 019 477 3457

Shaklee ID : 858755

Leave a Reply

CommentLuv badge

Shares