Penjagaan Rambut

Tips Penjagaan Rambut Kembang

Anak kedua kami, Maryam mempunyai rambut yang kembang dan cepat kusut. Memang kalau kering, kembang sungguh lah.

Biasanya kami sapu minyak rambut supaya nampak kemas. Tapi Maryam tak suka, lepas sapu minyak terus di serabutkan balik.

Itu tak masuk lagi minyak rambut ni semacam menggalakkan kelemumur kat rambut.

Muka tengah kena buli dengan Muhammad
Muka tengah kena buli dengan Muhammad

Cari alternatif

Terfikir, ada tak minyak rambut yang kasi rambut kekal cantik sambil tak kelemumur kan rambut.

Tengah belek-belek buku panduan produk Shaklee, tengok kat bahagian penjagaan rambut, terbaca hair finishing spray.

Spray je, takyah sapu-sapu :D
Spray je, takyah sapu-sapu 😀

Terus nak beli.

Lepas beli, terus sembur 😀

Dan hasilnya?

Alhamdulillah rambut Maryam lebih terurus dan tak kusut, sampai ke malam! 😀 Dia pun takde rasa rimas ke, dia suka 😀

Jadi kalau rambut anda jenis kembang, dan tercari-cari minyak atau penjagaan yang terbaik untuk rambut, bagus lah ambil

Sebotol ni RM 59 sahaja 😀

Saya nak order Spray Rambut ni !

Untuk order, boleh hubungi saya di:

Khadeejah Hasmad

SMS/WhatsApp : 019 477 3457

Shaklee ID : 858755

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *