Kencing Manis

Turunkan Bacaan Gula Kencing Manis Cara Mak Cheq Sue

Bukan senang nak turunkan bacaan gula kencing manis.

Kena pantang macam-macam jenis makanan.

image
Alah menggoda jiwanya! Tapi kena pantang kalau nak turunkan bacaan gula kencing manis

Kadang dah pantang pun, bacaan gula masih tinggi.

Itu, ada kaitan pulak dengan adakah kita stress atau tidak.

Stress pun boleh buat bacaan gula kencing manis tinggi.

Rasa macam bersalah pulak kalau tak kongsikan satu cerita ni.

Cerita ini adalah kisah benar.

Jom dengar cerita Cheq Sue.

Mak Cheq Sue berumur 64 tahun.

Dah lama dah mak Cheq Sue kena kencing manis.

Adalah dekat 11 tahun.

Selalunya kalau check kat doktor, bacaan gula kencing manis mak Cheq Sue mesti dalam range belas-belas.

Susah lah nak turun.

Cheq Sue ada dengar Vivix Shaklee bagus untuk turunkan bacaan gula kencing manis.

Antara geng Shaklee yang hadiahkan Vivix untuk ibu bapa yang kencing manis termasuklah Anisah yang sikit lagi ayah dia nak kena buat dialisis.

Alhamdulillah lepas amalkan Vivix, bacaan gula kencing manis ayah Anisah turun.

Jadi, Cheq Sue pun belikan mak Vivix.

Alah takat RM 475 je sebotol. Nak bandingkan dengan Mak Cheq Sue kena ngadap macam-macam benda yang tak selesa selama 11 tahun, apalah sangat 475 sebotol tu kan.

Alhamdulillah, berbaloi juga belian Cheq Sue.

Kejap je mak Cheq Sue makan.

Bila check kat rumah, bacaan gula kencing manis mak Cheq Sue dah jatuh jadi 8!

Hari tu ada ahli farmasi, Kak Safi, dia terangkan macam mana Vivix ni bantu turunkan bacaan gula kencing manis.

Cuba klik kat macam mana Vivix turunkan bacaan gula kencing manis.

Tapi, ada juga kes, perlukan lebih masa untuk turunkan bacaan gula kencing manis.

Bukan semua orang minum, terus turun bacaan gula.

Macam cerita Leha, Ina kawan Leha ada terangkan kenapa Leha perlukan banyak sikit masa untuk turunkan bacaan gula kencing manis.

Kalau korang pun ada mak atau ayah yang kena kencing manis, bagus hadiahkan mereka Vivix.

Whatsapp 0194773457 untuk order Vivix 🙂

image

Nota : Cerita di atas adalah adaptasi dari kisah benar Cheq Sue sendiri

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *