Uncategorized

Vitamin Terbaik Untuk Anak Sihat

Anak-anak kecil ni, kalau kita bagi coklat ke, gula-gula ke, mesti bertambah aje.

Tapi kita pun tahu, benda-benda tu semua tak berkhasiat.

Kalau banyak sangat bagi makanan tak berkhasiat kat anak, nanti perut dia dipenuhi makanan tu, bila kita nak suap nasi, mula lah dia rasa kenyang.

Tiba-tiba cakap dia puasa, padahal sebenarnya sebab tak nak makan dah.

Haha.

Shaklee ada 4 vitamin untuk kanak-kanak.

Omega Guard, Meal Shakes, Chewable Vitamin C dan Vitalea for Children (multivitamin)

Anak-anak saya ada musim diorang.

Satu musim, minum Meal Shakes bertambah.

Lepas tu, tak nak dah.

Lagi satu musim, makan Omega Guard siap kunyah.

Aduh, bau ikan baju tu.

Baru-baru ni, musim vitalea for children.

image
Perabih Vitalea for Kids

Saya sangat sarankan anda untuk dapatkan vitamin untuk anak, lebih – lebih lagi di musim jerebu tidak menentu ni.

Kita tak nak anak-anak kita sakit, kan? Kalau anak sakit, mak pak juga yang susah.

Lagi lah kalau cuti kerja dah tinggal sikit. Aduhai.

Dapatkan vitamin untuk anak anda hari ini, boleh hubungi 0194773457 🙂

Similar Posts

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *